пʼятницю, 3 березня 2017 р.

Листівочка про вдачу та МК

Привіт всім!
Ура!!!  Вже  весна на дворі, вже зовсім скоро будуть пташки співати на всі голоси,  розквітнуть квіти і буде тепло)))) 
Так, тепла мабуть, я чекаю найбільше...

Сьогодні хочу вам показати листівку про вдачу))) добру вдачу


і поділитися (спробувати) процесом її створення...

Необхідні матеріали


Спершу робимо фон з допомогою спреїв. Я взяла два кольори жовтий та зелений.


Коли фарба висохне за допомогою акрилового блоку та чорнильної подушки штампуємо листочки (починаючи від кута, таким чином можна уникнути (або майже уникнути) "дірок" в штампуванні)


Штампуємо надпис


Приклеюємо на основу. Я взяла зелену основу щоб підтримати тематику листівки)).
Щоб листівка мала трохи об'єму, між основою та "лицем" листівки додаю додатковий шар картону меньшого формату за "лице" листівки.
Робимо декілька акцентів капельками (дропсами).
Даємо висохнути .

І наша листівочка готова)))





І спинка листівочки. Сюди також можна додати штамп по-темі ))


Мій бонус коментатора за грудень від LZ))) 


Дякую Лесю та Наталю, за чудові штампики!

Сонячних та теплих вам днів.
Діліться враженнями у коментарях...
Мені дуже цікаво їх читати)))

З любов'ю, Дар'я!

Цю листівочку покажу 



1 коментар:

  1. Какая свежая, весенняя открыточка у вас вышла!
    Спасибо, что прислали ссылочку поглядеть, Дарья!
    А у нас есть еще 2 задания, к которым вы можете присоединиться :)))

    ВідповістиВидалити