неділю, 2 квітня 2017 р.

Хочу бути Аргафкою

Привіт)))
Сьогодні в мене був дуууууже  насичений день. Як завжди, багато справ - часу мінімум. Але здається все встигла))) і то добре))) лиш одне залишилось - подати заявку в команду Аграфочок)))) 
набір в ДК blog.agrafka.com.ua



Спочатку про себе...
Це я

Мене звати Дар'я. Я живу у місті Вінниця. Я мати чудової дівчинки Марії та дружина. На даний час у самій крутій відпустці мого життя)))
Люблю сонце, квіти, сміх та солодощі. Одним з улюблених міст є  місто Лева - воно просто мене зачаровує з перших хвилин перебування у ньому))

Основним видом творчості є скрап (листівки, блокноти).

Хочу стати однією із Аграфочок. Чому? Та тому, що це не аби який досвід та стимул до розвитку))))

Мої улюблені роботи)))










Моя поштова скринька - dovdand@gmail.com

Рада була з вами познайомитися.
Удачі всім))))

З любов'ю, Дар'я

2 коментарі: