четвер, 8 червня 2017 р.

Планувальник для кухні

Добрий ранок)))
В мене сьогодні саме ранішній пост про корисні штучки, про корисні штучки для кухні))) та взагалі..

От хочу вас запитати - ви плануєте свої справи??? Ну скажімо на день, чи тиждень, а може і на літо???

У літературі по тайм-менеджменті  говориться , щоб більше встигнути треба планувати письмово, а ще краще щоб це було записано на видному місці...

Я завжди хотіла будувати плани і записувати їх гарно, але якось не складалося ... мабуть просто звичка відсутня... все зберігаю поки що у пам'яті)))) 

Але прийшов час це виправити))))
Разом із чудовими дівчатами з блогу СкрапРелакс Марічкою та Оксаною, які організували чудовий спільний проект "Домашній затишок"))))


Мета проекту створити щось корисне для кухні)))

І от я вирішила реалізувати свою маленьку, але дуже необхідну мрію)))

Створити планувальник)))

А ось і він


 Ну а тепер трохи про процес)))).
Так як дізналася про цей спільний проект вже наприкінці то роботи планувальник вирішила лише з тих матеріалів, що є вдома...
ото було моє здивування коли серед купи паперу я не знайшла жодного (навіть дуууууже маленького) клаптика паперу на кулінарну тему, лишень серветки для декупажу.



Вирішила зайти в ближній магазин але і там сама історія((((

Тому я вирішила зробити планувальник з крафт паперу. Я дуже люблю крафт, він для мене затишний, м'який та теплий.
Для акцентів я використала текстурну пасту та трафарет.

Ну і як же без квітів??? 
Тому додала ще відштампованих квітів)))  


Для підложок під гаманці я використала крафт картон та прозору канцелярську папку (яку нещадно порізала)))), але воно того варте) 

Для кріплення гаманців використала брадси з синенькими камінчиками.
Щоб легше діставати записки зробила дірочки дироколом.

Загальній розмір планувальника 20 на 26 см




Для акцентів додала білих і синіх дотсів.


А так мій планувальних виглядає на холодильнику.


Зовсім забула тримається він на магнітних пазлах))) 
(Моїй донечці подарували набір таких пазлів, але картинка не трималася на них тож більшість пазлів загубили свою гарну сторону, тому я вирішила їх використати для гарної справи)))) 


В мене вже давно холодильник перетворився на такий собі альбом ПроджектЛайф))) 
де залишаються гарні па позитивні спогади з нашого життя))) 

А фірмовий рецепт додам в обід, як малеча засне))))) 

Гарного вам дня та легкої п'ятниці))) 

Всім обіймів))).

Ваша Даша.

Хочу принять участие в Задание №19 "Королевский синий" 
Загляну в В галерею Декоративный город использовала вашу гладкую текстурную пасту и декоклей

Галерея Cherry Lana використала ваш набір штампів Піони


5 коментарів:

  1. Дуже цікава ідея))))) Кавовий настрій задає))))

    ВідповістиВидалити
  2. Я такого еще не видела! Класс! Идея супер! И красиво получилось.

    ВідповістиВидалити
  3. Клас, чудова ідея!!!! Так гарно і крафт, люблю його)

    ВідповістиВидалити
  4. Оригінальна штука! Я от зараз на власне завдання подивилася зовсім з іншої сторони... Круто! І крафт всьому голова!!!!
    Дякую за участь!

    ВідповістиВидалити
  5. Виглядає дуже цікаво і гарно! А як же практично - супер! Дякуємо за використання штампів Cherrylana designs.

    ВідповістиВидалити