понеділок, 31 липня 2017 р.

Морозне натхнення ДК СкрапРелакс

Всім привіт!

Кому там спекотно??? Пропоную трохи охолодитися із морозною та сніжною сторінкою)))
Ну от так мені закортіло)), у спеку 30 градусів зробити зимову сторіночку зі снігом, пуансетіями та в'язаним декором.


На фото моя сім'я)) Воно було знято цієї зими, у вихідний день. Погода була чудова снігу тільки-тільки засипало. В цьому році зима була сніжно-казкова))) Ми вийшли на вулицю і грали у сніжки і "засипалки" (це коли береш вееееееелику дитячу лопату для снігу і всіх-всіх засипаєш снігом, це право отримала Машенька)))))) 


Я вважаю, що вихідні (особливо зимні) треба обов'язково проводити разом, адже немає нічого кращого, ніж тепле родинне коло разом з щирими друзями))) а ще якщо зі смаколиками ... ммм...

Які Ваші улюблені зимні смаколики??? Я наприклад люблю сидіти разом із горнятком какао та пирогом з чорниці, смакота)))


А ще я дуже люблю шоколад, будь-який - головне смачний))))


А ще взимку я дуже люблю теплі в'язані речі, вони додають затишку та гармонії, тому  саме їх я і додала у свою роботу. Дві серветочки (одна малесенька) та китиця.


Для багатошаровості додала у роботу сізаль, кальку, крафт та багато шарів паперу.


Роль акцентів у мене виконюють паперовий скотч та чіпборд. 


Також додала тег, куди можна записати спогад


Але я записала уривок із віршу про казкову зиму))))


А на тегу примостився пінгвін, він і буде охороняти ввірені йому спогади))) і щоб тег виглядав трохи живіше додала китицю.


Ось так тег виглядає на сторінці))




І ще одне, не забувайте фотографувати гарні та чудові моменти. Адже пам'ять штука класна, але з часом деякі спогади витісняються. Тому фотографуйте, навіть на погану камеру, адже це допоможе Вам пам'ятати більше гарних спогадів)))

Літньої прохолоди Вам та шаленого натхнення.

Не забудьте додати свої роботи до нас у лінки  наших завдань
Дошка натхнення+ОЕ             Завдання місяця  





Сонечка та приємних емоцій Вам.

Ваша Дар'я))))


blog.agrafka.com.ua банер Завдання Матеріальне Washi tape


4 коментарі:

  1. Даша, чудова зимова сторіночка!!! Особливо зараз серед неймовірної спеки так захотілося прохолоди))) Дякуюємо від блогу Eco Paper!

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасная страничка! Такая уютная и прохладная))) Очень красиво и лаконично подобраны детали. Спасибо, что творите с Аграфкой!

    ВідповістиВидалити
  3. Даринко, така мила сторінка!!! Чудове фото, гарна сім'я! Дякую, що надихаєшся з Аґрафкою!

    ВідповістиВидалити
  4. Зима влітку це прикольно)) Дякуэмо від Аграфки!

    ВідповістиВидалити