суботу, 30 вересня 2017 р.

Мотивуючий борд для дошкільнят/школярів))) ДК СкрапРелакс

Привіт усім!!

Сьогодні я прийшла з порцією натхнення до нашого завдання Школа - процес виживання".


Я довго думала, що б таке зроби. 
В цьому році моя донечка пішла до дитячого садочка і збираючись до садочка на батьківські збори в мене виникла ідея такого борду))))


Як на мене, він допоможе з організувати дитину, привити почуття відповідальності та мотивувати на роботу, адже в ньому є відділ для нагород)))) і фото


Можна навіть придумати свою систему народ та заохочень (у школі оцінок не ставлять)


Можна також використовувати різні картки та теги.


На дошці ще є дві маленькі дощечки для запису завдань та важливих справ))) 




Кріплення досить лаконічне. 
Можна повісини на стіну, а можна просто поставити на робочий стіл.


Імще я виріштла зробити мотиватор.
Дуже полюбляю гофро стаканчики від кави, а повз такого синенького я просто не могла пройти)))

Для декору мотиватора я використала відштамповки, висічки та чіп))


Сподіваюся, у мене вийшло надихнути Вас на створення якоїсь приємності для Вашої малечі)))
Нехай адаптація Ваших діток чи то у школі, чи то у садочку буде легка та швидка.


Натхнення Вам, а я скоро повернусь))))

Ваша Даша.

Приму участь у завданні


СкрапШТАМПИНГ
Дуже люблю Ваші квіточки))))
 Сподіваюсь Ви скоро повернетесь із новими новиночками))))))))) 




Немає коментарів:

Дописати коментар